sobota 16. července 2011

Zmrzlina!

   Takže. Prvně - mám twitter, mehehe. A zatim jsem fakt děsně akční .)

   Zadruhé, po 8 letech mi byly opět předepsány dioptrické brýle. Jsou divný a plastový a fakt mi slušej a mam je ráda a beru to jako znamení a předzvěst další ze svých životních etap - s brýlemi totiž budu pravá a nefalšovaná intelektuálka! Takže bych se mohla začit třeba taky trochu učit a tak... no, nějak to vošéfuju letos líp .)

   Bod číslo tři: dnes jsem udělala jeden z největších kroků ve svým životě - koupila jsem si námořnický tričko! Jo, to, ono, to úplně nejobyčejnější tričko s bílými a tmavě modrými proužky. A je nejlepší na světě, protože je hrozně dlouhý a teoreticky by se dalo nosit jako dost krátký šaty, ale hlavně se dá nosit i zastrčený do kalhot, což je u mě objev desetiletí, protože se mi ještě nestalo, abych si zkusila zastrčit triko do kalhot a nevypadala u toho jako totální kretén .)

   A co bylo na dnešku nejlepší? Tak hlavně vůbec jsem nespala doma; kalili jsme s kamarádama na Špince a můj spánek spočíval ve třech hodinách mačkání se ve spacáku na Pepu v druhym spacáku na gauči pod nějakou střechou. Ale Cuba Libre Haribo Lmtd. Edition hodně dobrý!
Ale tedy. Doma jsem pak hrozně uklízela, zařídila jsem pár odkládanejch věcí a jako vrchol dne přišlo moje kuchtění. Z vanilkovejch řezů, který díky Dr. Oetkerovi a jeho kouzelný krabičce zvládne úplně každej, jsem se nakonec s velkou vášní pustila ještě do domácí zmrzliny. Já blbá si ale myslela, že to budu moct hned sníst. Kdyby mi došlo, že ne, vůbec bych ji nedělala .) Takhle už je ale dvě a půl hodiny v mrazáku, tak ji asi půjdu ještě zkontrolovat .)
   A protože maminka je kámoška a ukázala mi na to svůj recept, co má od paní Marty, co evidentně byla taky kámoška, budu taky kámoška a tady máte recept na tu nejprimitivnější a nejlepší věc na léto, co si uděláte za čtvrt hodiny.

DOMÁCÍ ZMRZLINA

3 vejce
2 polévkové lžíce cukru moučka
1 vanilkový cukr

> dohromady do větší misky a ušlehat do pěny

1 smetana na šlehání
1 ztužovač do šlehačky

> dohromady do větší misky a ušlehat do šlehačky .)

       Potom šlehačku a pěnu promícháme ručním šlehačem v největší misce - podle chuti můžeme přidat různé přísady, např. nastrouhanou čokoládu, kakao, ovocnou šťávu s kousky ovoce.. (Dneska jsem tam nastrouhala čokoládu, stracciatella classico, jinak osobně doporučuju lentilky - McFlurry to není, ale za kilo do plusu to určitě stojí taky ;)) Pak už stačí jen přelít do vhodné nádoby a dát zmrazit. Bnpt)))

Žádné komentáře:

Okomentovat