úterý 19. července 2011

austraaaaaaaa!



   Austra je relativně nová kanadská kapela nezávislé scény, která vznikla kolem krásné blonďaté poloprofesionální operní pěvkyně Katie Stelmani s vílím hlasem. Zvuk kapely nápadně připomíná 80. léta, zároveň se však hudbou inspirují ve viktoriánské estetice stejně jako syntheticou. Letos vydali svou první desku s názvem Feel It Break, kritikou přijatou velmi kladně, a s ní absolvovali v červnu své první malé turné. Do Evropy se vrátí už na podzim - 10. září vystoupí v pražské MeetFactory, vstupné na ticketpro dnes za 330,-.


Chystá se někdo nebo by rád? x

8 komentářů:

  1. Nemáš ještě nějaký hudební tipy? Posledních pár dnů dělají Austra a Florenca + The Maxhine většinu mýho playlistu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Flórencie je skvělá, Austru jsem našla hrozně náhodou. Hudební tipy nevim, já toho poslouchám strašně moc, teď třeba
    http://www.youtube.com/watch?v=p4qKQKgZQmE
    nebo
    http://www.youtube.com/watch?v=ZyDTA464Mdw .
    Možná v nějakejch starších příspěvcích něco je. Minimálně ta jedna Flóránc. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky :-)

    Keep Shelly In Athens se mi líbí, to si najdu. To druhý je hezký, ale tolik mě to nezaujalo.

    Já toho taky poslouchám hodně, ale nějak žádný nový objevy nemám. Ale Patrick Wolf má nový album :-)

    OdpovědětVymazat