sobota 30. července 2011

Audiovizuální nirvána z Covent Garden

   Myslela jsem si, že už jsem se tady zmiňovala, ale po pročtení všech potenciálních příspěvků o tomhle jsem zjistila, že to asi odnes spíš tvitr nebo fejbsuk, tak to musim rychle napravit.
Jedné krásné letní noci jsem se prostě rozhodla, že bych se zas po roce mohla oddat perverzním radovánkám před televizí, protože na dvojce měli dávat záznamy z vystoupení Radiohead, Andrew Birda a Fleet Foxes v londýnský Covent Garden.
   Tak jsem se dívala. Zjistila jsem, že Fleet Foxes jsou dost sympatický lidi (ne že bych tíhla ke zkrachovalejm existencím) a že Andrew Bird je naprosto fantastickej hudebník a prostě ááách. Ale prostě Radiohead a Thom York a JEHO Myxomatosis - to je něco neuvěřitelnýho. Můžu si to pouštět pořád dokola a koukat na něj s otevřenou pusou a nechat si přejíždět mráz po zádech a to všechno ve vší počestnosti.

   A protože jsem kámoška, tak tu máte:

PART1
Bodysnatchers
Nude
Myxomatosis



PART2
Weird Fishes/Arpeggi
House of Cards
15 Step


PART3
Optimistic
Reckoner
Where I End and You Begin


1 komentář:

  1. Hele Sájo, předpokládám, že to znáš, ale jestli ne, tak by se ti to mohlo hodit: http://www.fromthebasement.tv/
    To jsou stránky toho pořadu, kde právě vystupujou tyhle kapely a je tam spousta dalších interpretů, co by se ti taky mohli líbit.:) Myslím, že nekvalitní hudbu tam nenajdeš.:)

    OdpovědětVymazat