pondělí 18. dubna 2011

let's begin x)

Dnes jsem se rozhodla, že si zase založím blog. A to s úplně jiným posláním, než byl ten první, který jsem zakládala v naprosto ŠPATNÝM afektu způsobeným dočasným poblázněním fashion blogy, ač můj první blog rozhodně ani neměl být fešn, nýbrž zapříčiněným hlubokou horoucí láskou a šílenou zamilovaností do jednoho geniálního kluka, se kterým jsem prožila nejlepší tři měsíce života, po kterých zjistil, že mě vlastně tak docela úplně nemiluje, jak si zprvu asi myslel, a mě trvalo kurva dlouhý ubrečený noci, než jsem si srovnala, že nelhal, když mi pak vysvětloval (i když ne úplně citlivě), že milovat nedokáže.

Konec sentimentu, teď je mi krásně a tenhle blog zakládám z potřeby SDĚLOVAT. Protože otravovat své fejsbukové přátele, které to v drtivé většině případů vůbec nezajímá, už mi přijde trochu hloupé, navíc tady všechny ty krásný videa a odkazy a výstavy a fotky a články a všechno prostě budu moct krásně dohledat.


Pro dnešek dost keců, jedeme!

Žádné komentáře:

Okomentovat