čtvrtek 12. května 2011

any matro (nyka)

   Johnu Nolanovi nevadí, že už se dneska všechny triky dělaj na počítači. Von si prostě pořád pojede to svoje! :D
   Abych nějak začla, John Nolan je pro mě docela neznámá. Nebo neznámej teda spíš. Vlastně nikde nemůžu zjistit, kolik mu je ani kde bydlí. Vím ale, že vystudoval London College of Fashion, obor Make-Up & Technical Effects For The Performing Arts. To teda zní trochu zavádějícně, tak to docela vylepšuje London Film Academy, na který studoval v r. 2007 Cinematography Workshop a Panico Training. A teď ten pán dělá klasickou animatroniku.
   Celej tenhle článek je tady vlastně jen proto, že jsem narazila na video, který mě vážně ohromilo, a tak jsem si o tom musela něco zjistit a sdělit vám to. Jak vidíte, nezjistila jsem skoro nic, ale co. Aspoň tedy z toho mála..


   John Nolan se dostal do povědomí širší veřejnosti díky svý reklamě na fiktivní sýr, která vlastně byla skutečnou reklamou spíš jeho schopnostem - vystupuje v ní totiž robotická myška, který ale prostě stejně nevěřim, že není živá. I když vzhledem k tomu, že Nolan pracoval třeba i pro filmový zpracování několika dílů Harryho Pottera, je možný všechno.


    Já si zamilovala Nolanovu sovičku. Třeba je právě z Harryho Pottera, ale třeba taky ne, protože dělá animatoriku snad už od r. 1999 a od tý doby spolupracoval na víc než 25 filmovejch nebo reklamních projektech. Teď si dělá kromě pro radost animatronický potvory taky pro peníze, což může bejt extrémně pohodlný a fajn. Určitě stojí za to projet si galerii a krátký filmy na jeho stránkách, tady už to inzerovaný video:

Žádné komentáře:

Okomentovat