úterý 20. září 2011

Prague Seniorz vol. 1

   Když se po zmáčknutí tlačítka Play objevily záběry pražskejch bezdomovců, dostala jsem trochu strach. Bezdomovci před kamerou mi nebezpečně připomínaly dokument Pena, o kterým už jsem tu taky dokonce psala. Což nebyl vůbec špatnej dokument, vlastně se mi fakt hrozně líbil, ale dělali ho pražský rappeři, a kdyby tohle video mělo stejnej námět jako Pena, když ho dělaj' lidi ze ScrewUpShow, který se aspoň pro mě proslavili svejma interviews s pražskejma rapperama... Nevim, bylo by to asi... docela fail.

   Nicméně SUS ohromili a překvapili; námět jejich videa spočívá v rozhovorech s důchodci, ačkoliv někteří také nemají domov. Osobně přihazuju tři zlatý bludišťáky prvnímu důchodci, co si nedá trávu, protože ho čeká žena; nejhezčí rozhovor! Škoda jen, že víc takovejhlech tam mnoho není.

   No sami se přesvědčte. Enjoy :)

Žádné komentáře:

Okomentovat